يکشنبه ۴ آذر
تکه نان ام شعری از رزگار کریمی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ ۰۱:۱۷ شماره ثبت ۱۳۰۷۱۹
بازدید : ۶۲ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب رزگار کریمی
|
نیاز دارم برای او تعریف کنم
هر آنچه از
این تکه نان خشکیده مانده است
از این واپس ماندگی
پشت چهره پدر
از این اندوه مادر نسبت به
غریبی فرزندان اش
درون سرزمین شان
از آن همه داراریی
مرد
در پست توی خانه اش
از آن همه آیه
آیین
روشنایی که برای این
روستایی های
بدون شناسنامه
تعریف میکنند
که روزی لحظه از نا امیدی
تعریف نکنند
نه نمیشود
چنین چیزی را تعریف کرد
خدای اهل کردار
آدمی
وباادارک فردی مقدس
مگر میشد همه اینها را تعریف کرد
آن هم زیر سایه
درخت زندگی خدا.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
داراریی؟؟