پنجشنبه ۸ آذر
وعده ی نافرجام شعری از افسانه نجفی
از دفتر بُت چینی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۰۰ شماره ثبت ۱۳۰۷۰۳
بازدید : ۱۱۳ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب افسانه نجفی
|
_منم "افسانه ای سرکش"!
بیا با وعده خامم کن...
_تنم زخمی "صد چنگیز"
بیا با بوسه رامم کن...
_تبت بنشست؛اگر بر تخت!
طناب دار و دشنامم کن...
_چو نوشاندیم به گرگانت؛
بیا با "تهمتی زیبا" بدنامم کن!
_نمی ترسم ز "مرگ" هرگز
بیا و" زهر" به فرجامم کن!
_"کفن" ها را دریدم دوش
بیا قربان ِ "مامم " کن...
|
|
نقدها و نظرات
|
"مام وطن" درست استاد عزیز...🌹🌹🌹 | |
|
ممنون گل قشنگم...آمین و همچنین | |
|
ممنون...چه دلگرمی قشنگی ...باشد که چنین باشد...🌹🌹🌹 | |
|
ممنون عزیزدلم...استاد عزیز 🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته خوش آهنگ و زیباست
آیا "مام" به معنی مادر است؟