سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 31 خرداد 1403
  • شهادت دكتر مصطفي چمران، 1360 هـ ش
14 ذو الحجة 1445
    Thursday 20 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      پنجشنبه ۳۱ خرداد

      یه روز پاییز

      شعری از

      جواد مهاجرپور

      از دفتر جانانه نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ ۹ روز پیش شماره ثبت ۱۳۰۵۴۰
        بازدید : ۳۲   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر جواد مهاجرپور

      یه روز پاییز دیدمت / موهاتو تو بافته بودی
      یه شال گردن سفید / رو شونت انداخته بودی
      از اون روزی که دیدمت / اصلا دیگه خواب ندیدم
      به شوق دیدن چشات / حتی یه شب نخوابیدم
      صدای خنده های تو/ شدش صدای قلب من
      چقدر قشنگ شد زندگیم/ انگار یه روحیم تو دو تن
      وای که چه حال عاشقی / از همه دنیا فارغی
      با عشق و معبود خودت / تو ابرا یا توی قایقی
      نمی دونی که با توام / هر لحظه و هر ثانیه
      فقط تو رو می بینمت / فقط جای تو خالیه
      نمی دونی که زندگیم / شده یه تابلوی قشنگ
      همه روزام رنگی ینو/ شبام همه خوش آب و رنگ
      وای که چه حال عاشقی / از همه دنیا فارغی
      با عشق و معبود خودت / تو ابرا یا توی قایقی
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      ۵ روز پیش
      ترانه ای زیباست خندانک
      جواد مهاجرپور
      جواد مهاجرپور
      ۴ روز پیش
      با درود تشکر
      خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      ساسان نجفی(سراب)
      ۷ روز پیش
      درود بر جناب مهاجرپور عزیز..
      زیبا و دلنشین سرودید..
      خندانک خندانک
      جواد مهاجرپور
      جواد مهاجرپور
      ۴ روز پیش
      درود جناب نجفی
      خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      مریم عادلی
      ۴ روز پیش
      درود خندانک خندانک خندانک
      جواد مهاجرپور
      ۴ روز پیش
      درود بیکران
      خندانک خندانک خندانک
      مریم کاسیانی
      ۳ روز پیش
      درود و عرض ادب
      بااحساس و دوست داشتنی بود
      سلامت و برقرار بمانید
      🌸🌸🌸🌸
      جواد مهاجرپور
      جواد مهاجرپور
      ۲ روز پیش
      با درود و تشکر
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0