شنبه ۳ آذر
بلوغ گُل شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۲۹ شماره ثبت ۱۳۰۷۰۰
بازدید : ۷۱ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
بلوغ گُل
نوزاد غنچه رفت ،
تا به اوجِ بلوغ گل
شبنم شد برای گل ،
قطره قطره ، عروق گل
وقتی زنبورهای خوب ،
آمدند یکریز بسویش ،
شد دگر ، هنگامه ی شلوغ گل
سرِ پُرشورَش بسی شلوغ شد زیرا ،
گل رکن عسل بود
طلوع مهر،
دقیقاً مصادف بود ،
با زیبا طلوع گل
همچون دل عاشق ،
ماجرایی ست ،
به حریق الحروق گل
پیری اش ،
گرچه پژمرده ،
اما معطر
حیات او ،
فقط راستی و راستی ست
در مسیر تاریخ ،
کسی نشنیده هیچگاه ، دروغ گل
مثل کف دست است ، همیشه راست و حسینی
چقدر گل است ، هر گل
شاداب و تمیز و ، قشنگ و ترگل ورگل
گل نماد بهشت است و حسی ست آسمانی
چشم دنیا روشن گشت ز آنزمان که ،
به همه زندگیها تابید ،
فروغ گل
بهمن بیدقی 1403/3/21
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار ، بینهایت سپاسگزارم از لطف و محبتتان ، سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام آقای بذلی بزرگوار بینهایت سپاسگزارم از لطف و محبتتان. سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار ، بینهایت سپاسگزارم از لطف و محبتتان ، سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار ، بینهایت سپاسگزارم از لطف و محبتتان ، سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیباست