قشنگ خیلی زیاده توی دنیا
ولی خوب کسی مثلِ تو نمیشه !
فقط تویی همیشه موندگاری
کسی مثل تو هر روز نو نمیشه
میگم صد آفرین به شانس خوبم !
که قسمتِ من از دنیا تو گشتی
برم زمینِ اون کوچه ببوسم
که روزِ اول از اونجا گذشتی
تو معجونِ عجیب و موندگاری
قشنگ و خوشگلی ایول و ایول !
تو معجونی واسه ی شبهای سردم
یه معجونِ پر از گردو و عسل !!
نمیرم تو نخی هیچکسی جز تو
نمیخوام زندگی رو اگه بی تو
میخوام قاب بگیرم اینهمه ناز و !
بذارم روی میزم دلبری تو !
نمیشه زندگی با تو " گذشته"
نمیشه عشق تو کهنه و مرده
میگم دس مریزاد به مامِ دنیا !
که اینجور کسی رو دنیا آورده !!
تو معجون عجیب و موندگاری
قشنگ و خوشگلی ایول و ایول !
تو معجونی واسه ی شبهای سردم
یه معجون پر از گردو و عسل !!
یه هدیه ایی آوردم واسه ی تو
که هیچکسی بهت روزی نداده
"دل پاک و دل پاک و دل پاک" !
که ارزشش تو اینروزا زیاده
آره هدیه ی من اینهمه عشقه
آره هدیه ی من این دلِ پاکه
تو اینروزا که شبهه عشق زیاده
دلِ من واسه تو خیلی هلاکه
تو معجون عجیب و موندگاری
قشنگ و خوشگلی ایول و ایول !
تو معجونی واسه ی شبهای سردم
یه معجونِ پر از گردو و عسل !!