جمعه ۹ آذر
عشق و محبت شعری از سید علی کهنگی (واسع)
از دفتر سرای غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ ۱۳:۰۲ شماره ثبت ۱۳۰۲۶۴
بازدید : ۹۴ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
عشق و محبت
برای عشق و محبت بهار کافی نیست
نوای دلکش چنگ و سه تار کافی نیست
تمام شب به تماشای ماه با حسرت
نشستن و گله از روزگار کافی نیست
هزار قصّه ز عشق و فراق می خوانند
سرشک دیده و حال نزار کافی نیست
برای بردن دل ای تمام زیباها
لبی چوغنچه و چشم خمار کافی نیست
مصاف عقل و دل و گریه های پنهانی
در آرزوی وصال نگار کافی نیست
کسی چو دلبر من در جهان نمی باشد!
برای جلب نظر این شعار کافی نیست
محبت از دو طرف شرط اوّل عشق است
غزل سرائی واسع ز یار کافی نیست
سید علی کهنگی خرداد 1403
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف و محبتتان استاد استکی عزیز | |
|
ارادتمند شما هستم آقای عزیزیان بزرگوار،به بنده لطف دارید شما | |
|
قربان شما استاد انصاری بزرگوار | |
|
سپاس از لطف شما آقا سعید عزیز | |
|
ممنون و متشکرم آقای رمضانی بزرگوار | |
|
ممنون از حسن توجه شما آقای کریمی بزرگوار | |
|
سپاس از لطف و محبت شما آقای نجفی بزرگوار | |
|
ارادتمند شما هستم اقای مهدی پور عزیز،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
از حسن توجه شما آقای حاجی پوری بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیباست
دستمریزاد