سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 30 خرداد 1403
  • انفجار در حرم حضرت امام رضا عليه السلام به دست ايادي آمريكا، 1373 هـ ش
13 ذو الحجة 1445
    Wednesday 19 Jun 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خظ قرمز ماست. اری اینجاسایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۳۰ خرداد

      دختری از جنس ماه

      شعری از

      مجید محمدی(تنها)

      از دفتر غزلیات مجید محمدی(تنها) نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۳۰۲۶۲
        بازدید : ۷۰   |    نظرات : ۹

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      نام غزل:دختری از جنس ماه

      بس که زیبایی هوایی می شود دل بی هوا
      در هوایت می رود هردم دل از کف دلربا

      نازنینم تو که هستی دختری از جنس ماه
      بس که ماهی دل به درد عاشقی شد مبتلا

      این منم عاشق گناهی تو نداری ماه من
      دل گناهی مرتکب هرگز نشد غیر از شما

      کن تو زندانی مرا در این دلت با جرم عشق
      می کنی هردم مجازاتم چرا با بوسه ها؟

      آنچنان می خواهمت باید شوم حبس ابد
      انفرادیِ دلت باشد دلم تا انتها

      #مجید_محمدی(تنها)
      تخلص شعری شاعر:تنها
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      ۲ هفته پیش
      خندانک
      درودبرشما جناب محمدی بزرگوار خندانک
      بسیارزیباودلنشین بود خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      ۲ هفته پیش
      عاشقانه ای پر احساس و زیباست خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      ۲ هفته پیش
      باعرض سلام
      زیبا
      بسیاردلنشین بود
      درودبرشما
      شاعر گرامی
      خندانک خندانک
      نیره صدری
      ۲ هفته پیش
      درودجناب محمدی گرامی خندانک
      زیبا وبااحساس سرودید
      جوهر قلمتان به مهر جاری خندانک
      علیرضا حاجی پوری باسمنج راوی عشق
      ۲ هفته پیش
      درود بر شما جناب محمدی بزرگوار 🌺💐🌺
      زیبا و با احساس لذت بردم 🌺💐💐
      مریم عادلی
      ۲ هفته پیش
      درود برشما سروده ای زیبا خلق کردید
      💐💐💐
      سید محمد علی سهیلی (سهیل)
      ۲ هفته پیش
      زیبا و دلنشین
      درود بر شما
      پاینده باشید خندانک خندانک
      محمدرضا آزادبخت
      ۲ هفته پیش
      درود زیبا بود
      سعید ابول مشدی
      ۲ هفته پیش
      woooooow perfect 🥰🥰🥰🥰🥰
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0