جمعه ۲ آذر
بی تو مرا قرار نیست شعری از سجاد ممیوند
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۴۰ شماره ثبت ۱۲۹۸۷۱
بازدید : ۹۲ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب سجاد ممیوند
|
ای همه ی قرار من بی تو مرا قرار نیست
نقش من و نگار من بی تو مرا قرار نیست
نور دو چشم من تویی سبزی یشم من تویی
راحت خشم من تویی بی تو مرا قرار نیست
ای همه ی امید من وعد من و وعید من
شاهدی و شهید من بی تو مرا قرار نیست
ماه منیر من تویی عشق اثیر من تویی
سِر سریر من من تویی بی تو مرا قرار نیست
من سخنم زبانمی ناوکم و کمانمی
چنینم و چنانمی بی تو مرا قرار نیست
فصل بهار من تویی چاره کار من تویی
خمر خمار من تویی بی تو مرا قرار نیست
شعر شدی در غزلم وعدهام و تو عملم
زلزله ای و گسلم بی تو مرا قرار نیست
تاب و توان من تویی بانگ اذان من تویی
خیر دکان من تویی بی تو مرا قرار نیست
نذر من و نماز من راز من و نیاز من
نغمه شدی به ساز من بی تو مرا قرار نیست
من شده ام دچار تو آتشم و شرار تو
دلم کنم نثار تو بی تو مرا قرار نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شورانگیزو زیباست