يکشنبه ۲۷ آبان
شبيه يك بازي شعری از زهرا مددی
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۵ شماره ثبت ۱۲۹۶۷۷
بازدید : ۱۵۶ | نظرات : ۱۶
|
آخرین اشعار ناب زهرا مددی
|
خسته ام از آن زمان كه فهميدم:
زيستم در زمين چه بي حاصل...كشت مي كرد محبتي در گل...
آن زماني كه خوب فهميدم: عشق مخصوص آدم ها نيست...
سنگ هايي كه جنس گل هستند...عشقشان هم شبيه يك بازي است...
روزگاري گذشت بر من چند...
تا كه فهميد قلب تنهايم...عمر ما نيست جز يك نيرنگ...
خواب بودن بهانه اي گشته....تا كند عشق را پوشالي...
خالقي را كه برده ايم از ياد...مي كند قلب و روح ما را شاد...
آن زماني كه در نگاه عشق....نام او را زنيم به دل فرياد...
|
نقدها و نظرات
|
🌸بِسمِ اللّهِ الرّحمنِ الرَّحیم🌸
🌷سلام و درود بیپایان🌷
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
معصومه یعنی عشق .. معنای محبّت معصومه یعنی عطرِ الله و طَراوت
معصومه یعنی دخترِ باب الحوایج معصومه یعنی خواهرِجانشاهِ رَءافت
معصومه یعنی یاد زهرا یاد زینب معصومه یعنی آسیه ..حسِ شهامت
معصومه یعنی دلبری با چشمِ بیدار معصومه یعنی حُسنِ دیدارِ سعادت
معصومه یعنی که سفر تا مقصدِ حب معصومه یعنی طیِ راهِ استقامت
معصومه یعنی قَلبِ هَستی شوقِ بودن معصومه یعنی عزّتِ علم و شهادت
معصومه یعنی فَهمِ رویِش در بیابان معصومه یعنی لالهی دشتِ شَرافت
معصومه سردارِ رَشیدِ راستقامت معصومه اقیانوسِ آرامِ نجابت
بااحترام . کوهواره
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
❤️ آغاز دههی کرامت و ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز زیبای دختر بر شما نابیان ارجمند و خانوادههای عزیزتان مبارک❤️
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
🌷
| |
|
سلام و درود فراوان بر شاعر بانوی پر انرژی و مهربان و شیرین زبان، خیلی ممنونم از مهر و محبتت عزیزم، البته فکر کنم شما تصادفی فقط این نوع اشعارم را می خوانی....مثلا شعر قبلی رو هم می خونید، رنگ و بوی متفاوتی داشت.... و اتفاقا در کتاب هایم اشعار زمینی بسیار است ولی دوست ندارم، اینجا بیارمشون خوب هر کسی در این دنیا یه نقشی داره....چون خیلی شاعران توانمندتر و حرفه ای تر از من در این سایت فعالیت دارند که اشعار فوق العاده ای در مورد عشق زمینی دارند...من سعی می کنم گاهی یه کوچولو یاد آوری کنم البته اول به خودم و بعد به بقیه...که این همه زیبایی و هنر کار دست خالق معشوق های زمینی است....هیچ معشوقی تا او نخواهد زیبا نیست... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.