شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر علی رحمانی ( درویش )
آخرین اشعار ناب علی رحمانی ( درویش )
|
اگر خواهی الفبا را نویسم
الف را با صدای ( آ ) نویسم
برای دوّمین حرف الفبا
الف افزون نموده ( با) نویسم
قدم بردارم و ره طی نمایم
صفای هر قدم را ( پا) نویسم
بخوانم در دعاهای شبانه
خداوندا کمک کن ( تا ) نویسم
رسد روزی که درباغ محبت
ز امروز تا شب فر(دا) نویسم
حروفی را که تا این لحظه دیدم
سبب شد تا همان ها ( را) نویسم
اگر تمرین من باشد فزونتر
از این پس لایقم ان(شا) نویسم
سپس در زیر نامه اسم خود را
به یمن درج یک ام(ضا) نویسم
فرح زا میشود این روزگارم
اگرخواهم کمی ژر(فا) نویسم
میان مشق و تمرین حسابی
کمی از نرمش یو(گا) نویسم
برای وحدت اندیشه هامون
به جای من و تو یک (ما) نویسم
دل ما را برای مهر تابان
چو درویش لحظه ی تن(ها) نویسم
تن ها = تنها
یو گا = یوگا
ژر فا = ژرفا
ام ضا = امضا
ان شا = انشا
فر دا = فردا
دست بوس همه اساتید و بزرگواران که سایه ی آموزگاریشان بر سر ماست .
موفق باشید .
ارومیه . درویش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.