سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403
  • شهادت استاد مرتضي مطهري، 1358 هـ ش - روز معلم
23 شوال 1445
    Wednesday 1 May 2024
    • روز جهاني كار و كارگر
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت

    دلِ‌شکسته

    شعری از

    مجید محمدی(تنها)

    از دفتر اشعار سپید و دلنوشته های مجید محمدی تخلص تنها نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ ۲ هفته پیش شماره ثبت ۱۲۹۱۴۳
      بازدید : ۱۰۳   |    نظرات : ۹

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    درد یعنی من منهای تو
    تو هم در جمع دیگران
    خوش به حال دیگران
    من یعنی بی تو در اندیشه ی تو
    تو یعنی منهای من در اندیشه ی او
    دلِ شکسته  یعنی  درد به طور پیوسته
    درد یعنی من منهای تو
    ابر هم دلش به حالم سوخت و گریست
    زیر اشک های ابر بدون چتر
    در خیابان های قلب تو
    قدم زدم
    از غریبه های آشنا پرسیدم
    آدرس درد را می دانند کجاست؟
    نسیم بهار و گلشن ناز در جمع یکدیگر
    خوش و خندان بودند و گفتند نمیشناسم
    دیگران هم همین
    تازه فهمیدم آدرس درد
    در اندیشه ی دلِ شکسته است

    #مجید_محمدی(تنها)
    #تخلص_تنها
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    شاهزاده خانوم
    ۲ هفته پیش
    درود بر شما خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    ۲ هفته پیش
    جالب و زیباست خندانک
    راحله حصارکی (راحیل)
    ۲ هفته پیش
    درودتان شاعر گرامی
    -🌹
    --🌹
    ---🌹
    -----🌹
    -------🌹
    مریم کاسیانی
    ۲ هفته پیش
    درود بر شما
    "دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست
    شکسته باد کسی کاین چنین‌مان می‌خواست"
    برقرار باشید
    🌸🌸🌸
    محمدرضا آزادبخت
    ۲ هفته پیش
    درود زیبا بود
    جواد مهدی پور
    ۲ هفته پیش
    درود بر شما خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    ۲ هفته پیش
    با سلام شاعروادیب بزرگوار
    سروده بسیارزیبا و تاثیر گذاری بودبر دل من
    درود برشما
    خندانک خندانک خندانک
    ابراهیم کریمی (ایبو)
    سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ ۱۸:۲۴
    درود بر شما
    خندانک خندانک
    آذردخت شرقی(آذر دخت)
    چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ۰۲:۰۳
    عرض ادب
    درود بر شما
    موفق باشید و سلامت
    🌸🌱🌱🌱🌱🌸
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0