شنبه ۳ آذر
تار و نِی شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ ۰۵:۵۰ شماره ثبت ۱۲۹۱۳۹
بازدید : ۱۰۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
تار و نِی
حالِ بس خوشی ست ،
به میانه ی ،
نغمه ی تار و نِی
حالِ بس خوشی ست ،
به میانه ی ،
مزه ی نار* و مِی
چه زیباست این گام و نِیل
چه حالی ست این کام و مِیل
چه زیباست بودنم درکنارِ یارم بی غیر
فاصله های نوری ست ،
میان بام و وِیل
فاصله های نوری ست ،
میان تام و ذِیل
سَرمیکشم جام و،
سِیر، نتیجه ی نوشیدن مِهر اوست
ز او، پَرِ پروازمیخوام و طیر
تا رها شوم ز این دام و دِیر
سالِک ام ، دراین راه و ریل
عمر قطاری ست که ،
ذره ای انحرافش ،
یعنی خروج از دین
یعنی شروعِ اشکی ،
ز اعماقِ ندامت
با بارشی زار و، سِیل
خوشا که ،
نعمت دراین راه بیشمارست
زخالق برخَلقش
اینهمه رمقِ رفتن ، اینهمه ارسالِ شیء
خوشا آنکه در راهِ دینِ او باشد ،
که بالاخره نتیجه ای ست ،
براینهمه گام و،
طی
*نار = انار
بهمن بیدقی 1403/1/23
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای حاجی پور بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای مزینانی بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما