درود خدمت استادان شعرناب
شعراقیانوس فریاد را به استاد ملحق واستاد استکی پدر مهربان شعرناب تقدیم می کنم امید که مقبول شود
.................اقیانوس فریاد.....................
ازسکوت برق گرفته ای
یا زسکوت باج
آسمان مزدور کدام حرف سکوت توست
آسمان درکدام جزیره
خاک نشین دربه در سکوت توست
دریا را با طناب هرگز نمی توان
حلق آویز آسمان به بهانه ی سکوت کرد
حلق آویزترین طناب را گردن فریاد نینداز
راهی طولانی
جزیره ها غوغای سکوت را برهم می زنند
ای آسمان خاک نشین
چندبار خاک سکوت را در جیبت فرو ریخته ای
هرگز نگو بالاتر از من
به پهنای وجب به وجب
گناه سکوت را به گردن گرفته ای
نگاه کن آواره شده ام از نگاه سکوت
نگاه کن گناه آوار می شود از نگاه سکوت
جزیره آغوش گرم تو در آسمان نیست
گاهی ابرها غوغابرانگیز تر از تو
مرابه شنای سکوت می برند
لطفا مرا غرق نکن
شنا بلد نیستم
گاهی دریای سکوت
کشنده تر از اقیانوس فریاد توست
با احترام
آوا صیاد
تقدیمی زیباییست🌺🌺🌺