پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
💫
این چه دردی ست که هربار تو را می بینم
دل دیوانه ام از دیدن تو می میرد؟
اشتیاق طلبت چیست که در جان و تنم
هوس بوسه به لب های تو جان می گیرد؟
#بهاره_طلایی
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب شاهزاده خانوم عزیز و دوست داشتنی♥♥♥
سپاس از نگاه زیباتون، قدردانم از اینکه همواره بنده رو مورد لطف و مرحمت قرار می دید🥰🥰🥰🙏🙏🙏
شاهزاده خانوم عزیز باید عرض کنم این شعر زیبا که ارسال فرمودید از #مولانا نیست❌❌❌❌
از جمله جعلیات پرتکراری هست که با نام مولانا منتشر شده
اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من، دلِ من داند و من دانم و دل داند و من..!
#علیاصغر_داوری✅✅✅✅
#مولانا❌❌❌❌
| |
|
درود و عرض ادب بانوی واژه های شعرناب
سپاس از لطف و مرحمتتون، نگاهتون زیباست
🙏🙏🙏🥰🥰🥰♥♥♥
| |
|
🌸بِسمِ اللّهِ الرّحمنِ الرَّحیم🌸
🌷سلام و درود بیپایان🌷
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
معصومه یعنی عشق .. معنای محبّت معصومه یعنی عطرِ الله و طَراوت
معصومه یعنی دخترِ باب الحوایج معصومه یعنی خواهرِجانشاهِ رَءافت
معصومه یعنی یاد زهرا یاد زینب معصومه یعنی آسیه ..حسِ شهامت
معصومه یعنی دلبری با چشمِ بیدار معصومه یعنی حُسنِ دیدارِ سعادت
معصومه یعنی که سفر تا مقصدِ حب معصومه یعنی طیِ راهِ استقامت
معصومه یعنی قَلبِ هَستی شوقِ بودن معصومه یعنی عزّتِ علم و شهادت
معصومه یعنی فَهمِ رویِش در بیابان معصومه یعنی لالهی دشتِ شَرافت
معصومه سردارِ رَشیدِ راستقامت معصومه اقیانوسِ آرامِ نجابت
🌷بااحترام 🌷
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
❤️ آغاز دههی کرامت و ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز زیبای دختر بر شما نابیان ارجمند و خانوادههای عزیزتان مبارک❤️
☀️اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجّل فَرَجَهُم☀️
🌷
| |
|
بانوی گرانقدر درود و ارادت
سپاس از نگاه زیباتون
🙏🙏🙏♥♥♥ | |
|
بانو زند عزیز درود و احترام
سپاس از نگاه پرمهر و زیباتون
سلامت و پایدار باشید
🙏🙏♥♥♥ | |
|
ادیب بزرگوار درود و عرض ادب سپاس از توجه تون، زیبانگاهید
🙏🙏🌺 | |
|
مریم بانوی عزیز و مهربانم
درود و سپاس از لطف نگاهتون
♥♥♥🙏🙏 | |
|
درود و عرض ادب ادیب ارجمند
سپاس از نگاه زیباتون🙏🙏🌺 | |
|
درود و احترام ادیب گرانقدر
سپاس از لطف نگاهتون
عالی وجودید
🌺🌺🙏🙏 | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند
سپاس مهر نگاهتون، عالی نگاهید🌺🌺🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دل من داند و من دانم و دل داند و من
خاک من گل شود و گل شکفد از گل من
تا ابد مهر تو بیرون نرود از دل من
با خوندن اسم شعرتون این شعر مولانا برام تداعی شد..
قطعه بسیار تا بسیار زیباییست..
آفرینتان باااانوی تواااانا
درود بر شما
برقرار باشید