جمعه ۲ آذر
غنجه های چیده شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ ۱۸:۵۴ شماره ثبت ۱۲۹۰۴۲
بازدید : ۱۲۶ | نظرات : ۱۷
|
|
بوی گنداز بودن گندیده می آید برون
از خبر بشنیده ها نشنیده می آید برون
کاش بودم قافل. از این عقل ناقص کاشکی
خسته ام خون جگر از دیده می آید برون
هم نفس دست✋خزان است و مرا شد آشنا
از بهارم غنچه های چیده می آید برون
دیگر از بیگانه و از آشنایان خسته ام
آه نفرت.از دل لر زیده می آید برون
بوی درد از از کوچه و پس کوچه های بیشمار
از سرو پای من رنجیده می آید برون
حسن لطفی ۲۰ فروردین 🌙 ماه ۱۴۰۳
برای تمام شعرای سایت وزین نابمدریت محترمآرزوی سالی پر از سعادت دارم
|
نقدها و نظرات
|
بانوی واژه های سبز هزار سلام و بهار نو مبارکت باشه زنده و شاد باشید جمیله عزیز | |
|
استادم بهار مبارک ممنونم از بداهه ماهرانه شما | |
|
سلام هزار سلام سال تازه مبارک | |
|
سلام شاعر ناب ممنونم | |
|
قربانت عزیز دل | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با سکوت چتری خواهم ساخت
سایه گستر
عالمگیر
پناه بی پناهان .
عید سعید فطر مبارک
شما را به مسابقه بداهه سرایی استاد احمدی زاده عزیز و گرامی دعوت میکنم