جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
شدم معشوقه ی جاده
منو مسافرم کرده
تو جاده های ِ رویایی
منو یه شاعرم کرده !
شدم معشوقه ی شعرم
منو هر شب می بوسه
بدو ن ِ من نمی تونه
بدون ِ من می پوسه!
اگه عشق بین مون ِ باشه
تو هیچی کم نمی ذارم
تموم ِ روز و شب میگم
!دوست دارم ! دوست دارم
شدم معشوقه ی یک ابر
منو هر روز می باره
زمین و میکنه سیراب
منو درخت میکاره
شدم معشوقه ی یک کوه
منو مغرور میسازه
تو هر درد و غم و سختی
خود ِشو زود نمی بازه !!
اگه عشق بین مون ِ باشه
تو هیچی کم نمی ذارم
تموم ِ روز و شب میگم
دوست دارم ! دوست دارم!
اگه عشقی میون باشه
طعبیت مهربون میشه
چروک ِ صورت ِ هر گل
میشن صاف و جوون میشه!
اگه عشقی میون باشه
کسی با غم نمی سازه
شبای زندگی با یار
پُر از موزیک و آوازه !!
اگه عشق بین مون ِ باشه
تو هیچی کم نمی ذارم
تموم ِ روز و شب میگم
دوست دارم ! دوست دارم !
|