سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 8 ارديبهشت 1403
    19 شوال 1445
      Saturday 27 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        شنبه ۸ ارديبهشت

        شعر بندری دلوم

        شعری از

        محمدشفیع دریانورد

        از دفتر دریا نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ حدود ۱ ماه پیش شماره ثبت ۱۲۸۶۹۵
          بازدید : ۵۴   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمدشفیع دریانورد
        آخرین اشعار ناب محمدشفیع دریانورد

        شعر بندری دلوم
        دلوم پاره پارن
        اَ کار تو رشته رشتن
        چه اتکه با قلب پاکوم
        نومت اتا الرزوم
        ای بانی قلب پاره مه
        آه اکشم با ناله
        ی روز سزاش ابینی
        خیلی زود هم به ولله
        چوب خدا صدا اینینن
        درد ایشن صدا اینینن
        یادت اتا اون لحظه
        دلوم اشکه با تیشه
        دلوم تکه تکن
        اَ کار تو پاره پارن
        چه اتکه با قلب پاکوم
        نومت اتا الرزوم

        شعر دلوم( دلم ) به فارسی

        دلم پاره پاره گشته
        از کار تو رشته رشته گشته
        چیکار کردی با قلب پاکم
        نامت می لرزانه وجودم
        ای سبب قلب پاره من
        آه کشیدم با ناله
        یک روز سزاش می بینی
        خیلی زود هم به ولله
        چوب خدا صدا ندارد
        درد دارد ولی صدا ندارد
        یادت میاد اون لحظه
        دلم را شکستی با تیشه
        دلم تیکه تیکه گشته
        از کار تو پاره پاره گشته
        چیکار کردی با قلب پاکم
        نامت می لرزانه وجودم
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        حدود ۱ ماه پیش
        درود شاعر عزیز و گرامی
        میلاد با سعادت کریم اهل بیت
        حضرت امام حسن مجتبی مبارک باد خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        نیره صدری
        حدود ۱ ماه پیش
        درود بر شما گرامی خندانک
        قلمتان نویسا به لطف حق
        به مهربسرایید خندانک
        محمد اکرمی (خسرو)
        حدود ۱ ماه پیش
        خندانک خندانک خندانک
        نرگس زند (آرامش)
        حدود ۱ ماه پیش
        درود وعرض ارادت خندانک
        زیباست خندانک خندانک
        موفق باشید خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0