یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
پیشاپیش فرا رسیدن جشن فرخنده نوروز و برآمدن آفتاب سال ۱۴۰۳ را به حضور مدیر و مؤسس نیک اندیش سایت ادبی شعر ناب حکیم عالی قدر جناب احمدی زاده ( ملحق ) و سایر مدیران گرانقدر و ستارگان سبک های ارزشمند شعر و ادب تبریک و تهنیت عرض نموده ؛ نشاءالله شب و روز این نوروز برای شما و خانواده عزیزتان دل افروز .
الهی زنده به عشق بمانید و برای ما و عزیزان تان بسرایید و من هنر آموز نیز با لذت در محضر شریف تلمذ کنم .
۱ - شمع سحری :
تا نظر کردی ، سوی این طرف
شعله گشتیم ما ، خاموشان صف
از صلابت شعاع جلوه ات
هم قلم رقصید ، هم لرزید دف
___________
۲ - موریانه ها :
سیل آفات و گرانی ی فجیع
سایه ی همسایه ام را ...
کم نکرد
نعره ها ی ساکت درماندگی
خوشه ی امید را ، بی نم ... نکرد
هر چه پس لرزه ز بیگانه رسید
خانه ی چوبی ی ما را ، خم نکرد
ترس من ...
از این نفوذ موریانه های بی احساس است
که حریصانه و بی ادراک
می جو ند ... بی باک
عصای چوبی ی مستأجران کوچه ی ...
بن بست اینجا را
سو سوی بهار ۱۴۰۳
م_ رافع
سروده اجتماعی خوبی است .
برقرار باشید .