شنبه ۳ آذر
ارغنون شعری از یاسر کریمی
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۰۱ شماره ثبت ۱۲۸۵۰۵
بازدید : ۱۴۸ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب یاسر کریمی
|
بنام خدا
فریاد اگر ز زورق عشقت برون شوم
در بحر زندگی ز غمت واژگون شوم
موجم برد به ورطه ی دریای بی کسی
چندان که از فراق رُخت سرنگون شوم
دادم به گوش کس نرسد در جهان مگر
از آه سینه سوز تو چون ارغنون شوم
دیگر کسی به خانه ی من سر نمی زند
داند که من مقیم به قعر جنون شوم
بعد از تو دیگری نشود همنشین من
یارب مباد آنکه در این شط خون شوم
مردن چه سهل می رسدم بی وجود تو
با من بگو که بی تو در آن عرصه چون شوم
دانم که صبح من نرسد در غیاب تو
چون مرغ نوحه خوان که به دشت سکون شوم
دستم بگیر و از در این خانه ام مران
مهرت اگر بجان نرسد پست و دون شوم
گر عشق پاک تو بنشیند به کوی یاس"
چندان برد که از غم عالم برون شوم
یاس ۱۴۰۲
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر سید بزرگوار ممنونم از شما بابت حضور گرمتان | |
|
درود جناب استکی عزیز ممنون از حضور گرم شما | |
|
درود بر جناب مدهوش ممنون از حضور گرم شما | |
|
درود بر شما بانوی بزرگوار ممنونم از حضور گرم شما | |
|
درود بر جناب مهدی پور گرامی ممنون از حضور گرم شما | |
|
درود بر بانو آرامش ممنونم بابت حضور گرم شما | |
|
درود بانو ممنون از حضور گرم شما لطف گردید | |
|
درود بر جناب بهلول گرامی ممنون از حضور گرم شما | |
|
درود بر شما جناب اکرمی عزیز لطف دارید ممنون از حضور گرم شما | |
|
درود بر شما دوست گرامی سرزنده باشید در پناه حق | |
|
درود بر جناب زراعتی عزیز ممنون از شما تشکر از حضور گرم جنابعالی | |
|
درود بر شما با آرزوی سلامتی پیشاپیش سال نو رو خدمت شما تبریک عرض میکنم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا خواندم از قلمتان
بمانید به مهر و بسرایید