پنجشنبه ۱ آذر
سبز رویی شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۲۹ شماره ثبت ۱۲۸۴۶۳
بازدید : ۱۰۱ | نظرات : ۶
|
|
شبنمی در باغ شعرم از نوایت می رسد
گویی یا بر درد بی درمان دوایی می رسد
دوستت دارم ره من یک قدم بیراهه نیست
بر مشامم بوی عشق از آن صدایت می رسد
سبز؛ روی گرم آوا یی؛ شکر اندیشه ای
خوش نوا چون آبشاران از نوایت می رسد
گر زوصفت؛ گفته ام شعری بدان این نکته را
لایقی از من اگر بیتی برایت می رسد
گرچه آواپیشه ی شیرین زبان 😛 دور از منی..
آن خیالت گرم؛ می آید به جایت می رسد
|
نقدها و نظرات
|
درود بر فرمانده واژه های دلاویز و زیبا بانو جمیله عزیز پیشاپیشبرایت سالی سر شار از سلامتی محض آرزو می کنم | |
|
سلام جواد عزیزم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب لطفی عزیز
بسیارزیبابود