شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر بهاره فرزان پور
آخرین اشعار ناب بهاره فرزان پور
|
همان که در غزلم عاشقانه جا می کرد
برای وزن غزل های من چه ها می کرد
تمام فاصله ها را برای من می خواست
چرا میان سکوتش مرا صدا می کرد
همیشه دام نگاهش جلوی پایم بود
برای آنکه بیفتم خدا خدا می کرد
و شمس قلبِ من و مولویِ خنده ی او
هوای قلب مرا سوی کیمیا می کرد
برای تیر خلاصش، همیشه جان بر کف
ولی همیشه و هر بار او خطا می کرد
☆ غزلیات بهار
#بهارهفرزانپور
#ب_شادزی
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بانو عزیز و محترم سپاسگزار شما هستم 🙏🏻🌹 | |
|
درود برشما با تشکر از شما 🙏🏻🌹 | |
|
درود برشما جناب مهدی پور سپلس🙏🏻🌹 | |
|
درود برشما بانو سپاس 🙏🏻🌹🌹🌹 | |
|
درود با سپاس فراوان از شما | |
|
درود برشما با سپاس فراوان از مهر بیکرانتان | |
|
درود برشما موفق باشید و پیروز سپاس🙏🏻🌹 | |
|
درود برشما بزرگوار با تشکر | |
|
درود برشما بزرگوار با سپاس فراوان از لطف بیکرانتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ولی متوجه منظور نوشته ابتدایی نشدم..🙈
درود بر شما