جمعه ۲ آذر
آمین شعری از نفیسه کلهری نفس
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۰۶ شماره ثبت ۱۲۸۳۰۱
بازدید : ۱۶۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر نفیسه کلهری نفس
آخرین اشعار ناب نفیسه کلهری نفس
|
آرزویم بودی و
آرام
خدا
آمیــــــن
گفت.....
#نفیسه_کلهری
نفس
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به به
کوتاه وزیبابود
تمام آرزوهاتون واقعی شن ان شاالله