پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
غوطه ور بود در یک اشتباه
سوال های بی جواب
روی یک پاشنه نمی چرخیدند
کسب و کار عاشقانه اش
از سکه افتاده بود؛
در
به روی هیچ پنجره ای نمی گشود
تا بی کسی بی در و پیکرش
جنازه ی عاشقانه ی نابالغ دیگری را
به دوش نکشد؛
خیرگی نگاه های صغری کبری چیده
مسیر نوستالژی گُر گرفته اش را
قانع نمی کرد
تا از سکوت پنجره نهراسد؛
چهار چشمی می پایید
اتفاق های آبستن را
که دست نشانده ی اشتباهش
بود...
#بهـــارهطــــلایــی
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب استاد ارجمند سپاس گزارم 🙏🙏🙏
زیبا نگاهید بزرگوار🌹 | |
|
درود و احترام🙏🙏🌺🌺 سپاس از لطف نگاهتون 🙏🙏🌺 | |
|
شعربانو استاد عجم عزیز ❤❤❤ درود، سپاس مهرتون بانوی زیبانگاه🙏🙏❤❤ | |
|
درود و احترام ادیب ارجمند سپاسگزارم، به مهر خوندید
🙏🙏🌺 | |
|
درود و عشق مریم بانوی عزیز❤❤ زیباوجودید گلم، سپاس 🙏🙏🌺❤ | |
|
ادیب ارجمند درود و احترام سپاس گزارم، به مهر خوندید مانا باشید 🙏🙏🌺🌺 | |
|
شعربانوی عزیز درود سپاس زیبایی در شماست🙏🙏❤❤ | |
|
ادیب ارجمند درود و سپاس 🙏🙏🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا خواندم از قلمتان
بمانید به مهر و بسرایید