سه شنبه ۶ آذر
زندان غیبت شعری از مهدی رستگاری
از دفتر شیدایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ۱۸:۳۷ شماره ثبت ۱۲۸۱۱۰
بازدید : ۱۱۳ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مهدی رستگاری
|
بسم رب المهدی
زندان غیبت
تقدیم به پیشگاه پاک و نورانی حضرت ولیعصر ( عجل الله تعالی فرجه الشریف)
در ظلمت بی پایان با وضع پریشانت
بی شک نظری دارد بر حال تو جانانت
خورشید ورای ابر می تابد و گرمایش
جاری است به غیبت در تاریکی زندانت
از جای مرو ای دل هر ناخوشی و سختی
بی هیچ شک افزاید بر سطوت ایمانت
در دوره بدعهدی بی منزلت است آری
جان دادن اهل دل بر سطوت ایمانت
در دوره بدعهدی بی منزلت است آری
جان دادن اهل دل بر حرمت پیمانت
از قعر نشیب خود در می نگرم هر دم
تا کی برسد اوج رحمانی دورانت
سرباز توام مهدی اینک بپذیر از من
این گوی ارادت را در وسعت میدانت
چون می نگری از غیب بر حال من خسته
در گوشه ای از زندان دست من و دامانت
غبار دستگاه حسینی- #مهدی_رستگاری
نهم اسفند یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
هجدهم شعبان سال ۱۴۴۵ هجری قمری
دفتر شعر شیدایی
۶۵۷
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس جناب استکی عزیز اللهم عجل لولیک الفرج مصراع دوم بیت چهارم به قرار زیر بوده و اشتباه درج شده: در دوره بدعهدی بی منزلت است آری جان دادن اهل دل بر حرمت پیمانت | |
|
درود و سپاس جناب زراعتی عزیز اللهم عجل لولیک الفرج | |
|
درود و سپاس بانوی گرامی اللهم عجل لولیک الفرج | |
|
درود و سپاس جناب نجفی عزیز اللهم عجل لولیک الفرج | |
|
درود و سپاس جناب کریمی اللهم عجل لولیک الفرج | |
|
درود و سپاس بانوی گرانقدر اللهم عجل لولیک الفرج | |
|
درود و سپاس جناب بهلول اللهم عجل لولیک الفرج | |
|
درود و سپاس جناب زارع اللهم عجل لولیک الفرج | |
|
درود و سپاس جناب فلاح عزیز اللهم عجل لولیک الفرج | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و جالب بود
قوافی؟؟؟