شنبه ۳ آذر
ماهیگیر شعری از لادن آهور (بانو)
از دفتر رقص قلم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۱۴ شماره ثبت ۱۲۸۱۱
بازدید : ۶۳۴ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر لادن آهور (بانو)
آخرین اشعار ناب لادن آهور (بانو)
|
کلمه های شعرم را هر شب در آب می ریزم
ماهیگیرِ خسته، بیا!
برایت شعر نان آورده ام
مگذار بیش ازین خیس شوند
امشب بضاعتم در حد همین سه حرف بود
آیا کودکان گرسنه ات را
به خواب می برد؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.