پنجشنبه ۱ آذر
|
آخرین اشعار ناب محمد ساکی
|
عید ولادت حضرت قائم (عج) را به تمام جهان بخصوص پیروان خط نبوت و امامت بویژه ولایت مداران و رهروان ولایت فقیه علی الخصوص پیروان راستین حضرت امام خمینی و رهبر عزیزمان حضرت آیت الله خامنهای عزیزتر از جانم صمیمانه تبریک عرض مینمایم
بنام خدا
آقای عصر حضرت مهدی خودت بیا
مولای عصر حضرت مهدی خودت بیا
صبر خدا تمام نشد مرگ من رسید
یارای عصر حضرت مهدی خودت بیا
در راه کور ماندم و چشمی مرا ندید
بینای عصر حضرت مهدی خودت بیا
نادان پدید آمدم و گیج گم شدم
دانای عصر حضرت مهدی خودت بیا
تنهاترین پدیدۀ بعد از خدا منم
مأوای عصر حضرت مهدی خودت بیا
دنیا تمام دار و ندار مرا گرفت
دارای عصر حضرت مهدی خودت بیا
دستم ز وزن بار دعا درد میکند
آقای عصر حضرت مهدی خودت بیا
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
کوچکتان محمد ساکی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پانزدهم شعبان سال روز میلاد خجسته قطب عالم امکان،
حضرت ولی عصر حجت بن الحسن علیه السلام بر همه شعیان جهان مبارک باد
بداهه ای تقدیم دوستان:
شب میلاد ارباب جهان است
نه بینی چون که از دیده نهان است
برای مقدمش جان می فشانیم
عزیز فاطمه آرام جان است
خرم و تندرست باشید