سه شنبه ۲۹ آبان
۱- ارزش و ۲- لبخند حوا شعری از محمودرضا رافعی (رافع)
از دفتر عطر سنجد نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ۰۶:۱۲ شماره ثبت ۱۲۷۹۱۶
بازدید : ۱۵۳ | نظرات : ۳۰
|
دفاتر شعر محمودرضا رافعی (رافع)
آخرین اشعار ناب محمودرضا رافعی (رافع)
|
۱ - ارزش :
هر قله اگر به راحتی فتح شود
گردشگه هر گروه و ...
هر سطح شود
دل وقتی که شد حریم هر بی هنری
پیوند به آن ...
شکسته و قطع شود
۲ – لبخند حوا :
من ز حوا ...
یک سوال دارم و بس
تو ندادی دست آدم ...
سیب گس ؟
این همه ، میوه ...
گرفتی جای آن !
مانده ای که ...
داده آنرا به چه کس ؟
طلوع اسفند ماه ۱۴۰۲
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از حضورت جناب حسین آبادی عزیز در پناه حق | |
|
سه پاس شما استاد رهای بزرگوار سلامتی شادمانی نیک اندیشی برای شما آرزوی ماست | |
|
ممنون از حضور پر انرژی شما ، راوی عشق سپاسگذارم از پسند شما درود مؤید و پیروز باشی | |
|
درود بر شما استاد کریمی مهربان برقرار باشی و استوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشماجناب رافعی عزیز
زیباوتفکربرانگیزبود