شنبه ۳ آذر
آزادم حتی زبندِ تمجید شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ۰۶:۴۲ شماره ثبت ۱۲۷۸۱۶
بازدید : ۱۸۵ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
آزادم حتی زبندِ تمجید
ای کفر لاابالی !
نهایتاً جسم را کِشی به زنجیر
روح که آزاد و رهاست ،
میگذرد ، راحت ز روی پَرچین
چه شاد میشوند ببینند چشمها ، پیشانی ات را پُرچین
چه زیباست ،
قرائتِ سوره ی تین
جان میگیرد آدم ، ز هر زیتون و انجیر
برگهای زیتون ،
بر نوکِ کبوترِ آزادی ،
نمادی ست ز آزادی
تو اِی شغال زخمی !
من شیرِ بیشه زارم
شکارشوی تو آخر، درلابلای نخجیر
بهرِ شکارت عجله ندارم
کار شیطانست تعجیل
با ایمان جان میگیرم
تو بندی اِی عدوی بد به هر باد
آماده شو برای ، بدتر از باد منجیل
خوش به حالم که آزاد و رهایم ،
آزادم حتی ز بندِ تمجید
هدف من تنها رضای حق است
هدفم گاهی نمایان میشود ،
به نقشِ لبخند
گاهی نمایان میشود ،
به ماجرای شمشیر
شمشیری که تیزی اش ،
تحملش نیست به بند و زنجیر
بهمن بیدقی 1402/11/14
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید و سلامت | |
|
با سلام و عرض احترام آقای غفاری پور بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید و سلامت | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید و سلامت | |
|
با سلام و عرض احترام استاد گرامی بزرگوارید سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید و سلامت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.