جمعه ۲ آذر
به سنگدان زدند شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۰۵ شماره ثبت ۱۲۷۸۰
بازدید : ۸۵۷ | نظرات : ۸۶
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
بند بند ِ کلام
یا به دار
یا به راه
.
قطره قطره اشک
نه شور
که تلخ
.
چشمها
در انزوا
و
کوررنگی
.
روح
در تور
جسم
در زنجیر
.
زمان
آوازه خوان ِ نفسهای بریده
و
قصه ِ خاک خورده در کتابها
.
در حنجره های ِ متروک
به دنبال ِ
گلواژه های ِ عاشقانه نباش
.
ملودرامی مسخره
با
سکانسهای ِاشتباه
و
پایانی آبکی
.
این بار
به کاهدان ؛
که
نه ؛
به سنگدان
زدند.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.