شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر بهاره فرزان پور
آخرین اشعار ناب بهاره فرزان پور
|
🔹🔹🔹🔹🔹🔹
سپرده ام به تو قلبی که آشیانه ی توست
همین خرابه ی ویرانه نیز ، خانه ی توست
کبوتری که به دست تو رام شد ، حالا
نشسته بر لب بامت اسیر دانه ی توست
کجا روم که تو باشی ؟ کجا رفیق دلم ؟!
کنون که دست تو باز و زمان ، زمانه ی توست
به بال چشم تو من می پرم به هر سویی
تمام حس پریدن به این تکانه ی توست
به دست تو نسپردم تمام حسم را ؟
تمام زندگیم بسته به بهانه ی توست
کبوترم که نشستم به انتظار تو باز
بیا که چشم امیدم به این اعانه ی توست
غزل بهانه ی خوبی برای بودن نیست
همین دو چشم قشنگت، یقین ترانه ی توست
☆غزلیات بهار
#بهارهفرزانپور
(ب.شادزی)
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما بزرگوار با سپاس | |
|
درود برشما بانو جان سپاس از مهر بیکرانتان 💐💐 | |
|
درود برشما بانو جان با سپاس فراوان از شما 🌹🌹🌹 | |
|
درود برشما بزرگوار با سپاس | |
|
درود برشما بزرگوار با سپاس فراوان | |
|
درود برشما با سپاس فراوان از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه ایران مبارک باد
"از خون جوانان وطن لاله دمیده"
"از ماتم سرو قدشان سرو خمیده"