يکشنبه ۴ آذر
میرقصانیم شعری از مجتبی یزدی صوفی
از دفتر دیوان صوفی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۴۶ شماره ثبت ۱۲۷۵۸۷
بازدید : ۱۸۸ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر مجتبی یزدی صوفی
آخرین اشعار ناب مجتبی یزدی صوفی
|
چون کمان مطربان طناز میرقصانیم
در کرشمه یا که در شهناز میرقصانیم
این همه ناز و ادا را از کجا آوردهای
در کنار دوستان با ناز میرقصانیم
خنده کردی رد شدی آتش به پا کردی صنم
ای گل خندان چرا غماز میرقصانیم؟
من شدم عاشق؟ عجب دیوانه ام
از سرا تا سرسرا با ساز میرقصانیم
در جناح عشق تو من زخمی و پر بسته ام
دست من وا کن چرا جانباز میرقصانیم؟
نامرادی را مراد دل گرفتن عیب نیست
ای مرادم، دلربا؟؟ دلباز میرقصانیم؟
در میان آینه من تکه تکه، منکسر
ای طبیب من چرا غماز میرقصانیم
صوفی دلخون بیا بر دف بزن جانم بگیر
در کنار خود بگو مرتاض میرقصانیم؟
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
مجتبی یزدی (صوفی)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا خواندم از قلمتان
آفرین
جسارتا مصراع هشتم نیاز به ویرایش وزنی دارد
همچنین قافیه ی مصراع آخر را هم دریابید
بمانید به مهر و بسرایید