جمعه ۲ آذر
قلب شعری از نفیسه کلهری نفس
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۱۵:۳۲ شماره ثبت ۱۲۷۵۷۷
بازدید : ۱۵۰ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر نفیسه کلهری نفس
آخرین اشعار ناب نفیسه کلهری نفس
|
تـــ❤ـــــو
همان قلبِ منی
امّا به دور از کالبد.....
#نفیسه_کلهری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
إِقْرَاءَ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِیَ خَلَق
مبعث پیام آور نور و مهربانی مبارک
بر محمد و آل او صلوات