شنبه ۳ آذر
جوون به لب شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ۰۷:۱۷ شماره ثبت ۱۲۷۵۷۰
بازدید : ۱۲۶ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
جوون به لب
جوون به لب کردی منو !
نیستی دراین حوالی
نیستی تا آن وجود بارانی ات را
برابن گِل خشک بباری
توکه هیچوقت ، رفیق نیمه راه نبودی
تو اِی زیبا ، خوش تباری
چند صباحی ،
با تو روزگارم خوش بود
ولی حالا !
ولش کن ، چاره ای نیست !
دیروز به خودم گفتم : بهمن !
تو دگر روبه زوالی
بی تو روزگارم خوش نیست
شاید الآن رفته باشی به سواری
نشستی روی ابرها
حتی نورها
عزیزم خوش میگذره نورپیمایی و آنهمه سواری ؟
به خوابم ترا دیدم
آفرین
چقدرچابک سواری
منم میروم شبانی
تا برای اینهمه بُزِ افکارم که هستند ،
دراین حوالی ،
بَرا دلتنگی شان نِی بزنم
گرچه اغلب ،
بدنبال کارخودشانند
دنبالِ خوردن و خوابیدن و رفتن
و یه مُشت ثانیه که ،
می آیند و دائم میروند به توالی
بهمن بیدقی 1402/11/16
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاس مبعث پیامبر مهربانیها مبارکباد | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاس بیکران ار لطفتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاس بیکران ار لطفتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای صمدی بزرگوار سپاس سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای میرزادوست بزرگوار سپاس بیکران از لطفتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای فتحی بزرگوار بینهایت سپاسگزارم از لطف و مهرتان سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
إِقْرَاءَ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِیَ خَلَق
مبعث پیام آور نور و مهربانی مبارک
بر محمد و آل او صلوات