فرقی نمی کند ف باشد اول نامت یا حرفی دیگر
هر جور که صدایت کننند، با هر لحن
یک واژه، تنها یک واژه گویای توست
"ما" ... معنایی بالاتر از با تو بودن هست آیا
هنگامی که همه ی "من" های دنیا تنهایند؟!
(با کنار هم قرار دادن اولین حروف هرمصراع در این سپید، نامی دخترانه تشکیل میشود!)