جمعه ۲۵ آبان
حسرت هاي رسوب کرده شعری از سید احمد(کاکتوس)
از دفتر حسرت نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ۱۹:۵۹ شماره ثبت ۱۲۷۵۲۷
بازدید : ۱۲۶ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر سید احمد(کاکتوس)
آخرین اشعار ناب سید احمد(کاکتوس)
|
وقتی به حسرت های رسوب کرده ی دلم فکر می کنم ،
عشقت در دلم تهنشین می شود.
کاش هرگز از دلم عبور نمی کردی!!!
تو با همه بدیهایم! با من آمدی
ولی من با همه خوبیهایت! بی تو رفتم.
دلم را نخواهم بخشید ...
غرورم را خرد، دینم ظایع و قدم را خمیده کرد.
وای از این دل کور رنگ که هنوز تو را سرخ می بیند.
ترجیح میدهم کاکتوسی باشم که استوار زیر شلاق های اشعه خورشید قد راست کرده،
از خشک سالی هیج هراسی ندارد.
و این خورشید است که از سحر تا شام از مشرق تا مغرب سرگردان من است
کاکتوس
|
نقدها و نظرات
|
سلام . ممنون از شما. بنده هم ایام سوگواری جاری را به شما تسلیت و اعیاد تبریک میگویم. | |
|
سلام دوست عزیز. بله نیمایی نیست. ولی من در دسته بندی ها عنوان مناسبی براش پیدا نکردم.
اگر شما نوع دیگری که بیشتر به این سبک متن میاد معرفی کنید ممنون میشم و نوع رو از نیمایی به اون تغییر میدم. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سالروز شهادت مظلومانه هفتمین اختر آسمان امامت و ولایت، باب الحوائج،
حضرت امام موسی کاظم علیه السلام را خدمت آقا امام زمان (عج)
و همه شعیان جهان تسلیت عرض مینمایم
"چهارده سال آن غریب بی نوا"
"بود در زندان اسیر و مبتلا"
"شب کی میشد ناله اش تاثیر داشت"
"درد دل با حلقه ی زنچیر داشت"
"کی خدایا چون کنم زین ماجرا"
"دوری معصومه و هجر رضا(ع)"
....
التماس دعا