پنجشنبه ۱ آذر
سهم من شعری از مهرداد درگاهی
از دفتر برای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ۰۸:۰۷ شماره ثبت ۱۲۷۲۷۹
بازدید : ۱۷۴ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب مهرداد درگاهی
|
سهم من از تو
یه کوتاهی بوتهزار
در اندیشهام خواستنت
به بلندای سرو ناز
میبینم تو را
دیدنت
به کوتاهی روزهای فصل سرما
میخواهم تورا
در شبی تاریک همچون شب یلدا
ایستاده به انتظار میمانم
تا که بیایی
پاک کنی گوشه دل
از غصه و خاک و غم و سرما
وقتی که بیایی
خواب میبَرَدش شب
مرغ سحر میبَرَدش هوش
به تمنا به ته دشت
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس از نظر تان و بامید نظر های بیشتر شما | |
|
درود وسپاس | |
|
درود بر شما پاینده باشید سپاس | |
|
درود بر شما سپاس بیکران سلامت باشید و برقرار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سهم من از تو
یک بوتهزارست...
در اندیشهام
خواستنت
به بلندای سرو ناز...
میبینمت
به کوتاهی روزهای فصل سرد..
میخواهمت
به درازای شب یلدا...
هنوز هم در انتظارم
که روزی سَر برسی
و پاک کنی گوشه دل
از سرمای غم...
تا همینجا کامل بود.. بخش انتهایی بنظرم قابلیت حذف دارد..
درود جناب درگاهی بزرگوار..
زیباست و بااحساس..
همواره سلامت و ثروتمند باشید