شنبه ۳ آذر
من میروم ز دنیات شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ ۰۷:۱۶ شماره ثبت ۱۲۷۲۳۵
بازدید : ۱۲۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
من میروم ز دنیات
من میروم ز دنیات
تا دنیات ،
بخود شکلی بگیره
تا ایده هات به خویشتن ،
فکرِ بکری بگیره
تا این تسبیحِ سرگردانِ مانده روی دستت ،
به خود ذکری بگیره
تا اینهمه افکارِ زشت و رسوات ،
شرمی کنه لااقل ازدیگران
حیا کنه که حیا ،
گوهری هست بس گران
عریان نباشه درجمع
به خود ستری بگیره
تا این گِلِ زهرآب چشیده ی تو،
که گُلِ خرزهره کم است برایش
عِطری به خود بگیره
تا اینهمه افکار مغز تو که لات و لوت است
شاید بسانِ آن کویرِلوت است
فکری به خود بگیره
با اینهمه دلایل ،
من میروم ز دنیات ، تا دنیات ،
بخود شکلی بگیره
بهمن بیدقی 1402/11/3
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاس شهادت حضرت زینب (س) تسلیت باد مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای گلی ایوری بزرگوار سپاسگزارم شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان و سپاس فراوان از بداهه ی زیبایتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام آقای نجفی بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت اسوه صبر و استقامت حضرت زینب کبرا سلام الله علیها
را تسلیت عزض مینمایم
موفق باشید