جمعه ۲ آذر
پدر شعری از احمد صیفوری
از دفتر به لهجهٔ باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ۰۰:۱۶ شماره ثبت ۱۲۷۱۹۹
بازدید : ۱۲۶ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب احمد صیفوری
|
یتیمی یعنی هر روزت فقط، یادِ پدر باشه
یتیمی یعنی سهمت از حمایت مختصر باشه
بیاد روزِ پدر آمادهٔ دیدار او باشی
با اینکه دیدی مرگش رو ولی چشمت به در باشه
دیگه بایست تنهایی به فکر مشکلت باشی
رویِ لب خندهٔ زوری و چشمایِ تو تر باشه
از اوج آسمون افتادی و آغازِ ویرونیست
تصور کن عقابی رو بدون بال و پر باشه
پدر مهمونته اما...خدا، مهمون نوازی کن
نبینه حالِ ماها رو، الهی بی خبر باشه
الهی کاش میشد که تمام عمر با مردم
اگه هیچی نباشه سایهٔ مادر، پدر باشه
#احمدصیفوری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میلاد یاور مظلومان و یتیمان،مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت، کَننده درب قلعه خیبر، آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت حضرت علی بن ابیطالب (ع) بر عاشقانش مبارک باد