پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)
|
🍃🌺🍃
پدر جامِ محبّت ؛ پدر آیه ی رحمت
پدر شوقِ حیات و ؛ پدر شَطّ ِ شَرافت
پدر عمرِ دلِ من ، پدر دَرکِ کرامت
پدر چشم و چراغم ، پدر نورِ هدایت
پدر روحیهی جَمع ، پدر معنیِ لبخند
پدر نعمتِ الله ، پدر صُورِ صَلابت
پدر بِرکهی هستی ، پدر ماهِ شب افروز
پدر حرمتِ سفره ، پدر سوقِ سعادت
پدر برکتِ روشن ، پدر باوَرِ فردا
پدر زِبری دستش ، به گرمایِ طَراوَت
پدر صَحیفِ بیدار ، پدر بابِ بشارت
پدر جاذبهی عشق ، کمالِ بی نهایت
پدر دُورِ تو گردیم من و قلبم و خورشید
پدر روزت مبارک ؛ ای جان من فدایت
پدر هشتبهشتم ، پدر نُه فَلکِ قَدر
بمان برایم آقا ، وجودِ تو سلامت
🍃🌺🍃
🌻
🍃❤️🍃
پدر بر دوشِ خود دارد جهانی
کشد تا مرزِ عشقِ بیکرانی
بَرَد کوهِ محبّت را به همراه
شود احساسِ هستی را نشانی
🌻
🍃❤️🍃
|