يکشنبه ۴ آذر
زیارت خورشید شعری از داماد خراسانی
از دفتر اهلبیت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۰۵ شماره ثبت ۱۲۶۹۵۴
بازدید : ۱۳۱ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب داماد خراسانی
|
شدهام زار و بیقرارت ای امام رئوف
عاشقم، عاشق زارت ای امام رئوف
نذر کردهام امسال، به دستبوس آیم
مست گردم از شرارت ای امام رئوف
با خود از دیارمان تو را رهاوردیست
جان خود کنم نثارت ای امام رئوف
حاجتم از تو امسال، فقط فرج است
بطلب تو با مرارت ای امام رئوف
نه فقط من، که امت از تو میطلبد
دست برمدار ز کارت ای امام رئوف
تا همین یک آرزوی ما برآوردهست،
قفل بستهام بر مزارت ای امام رئوف
داماد خراســـــانی
|
|
نقدها و نظرات
|
🍃صَلِّ الله عَلَیکَ یا عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى🍃
| |
|
🍃صَلِّ الله عَلَیکَ یا عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى🍃
| |
|
🍃صَلِّ الله عَلَیکَ یا عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى🍃
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب خراسانی عزیز
زیباقلم زدید