شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مهدی عبدلی حسین آبادی
آخرین اشعار ناب مهدی عبدلی حسین آبادی
|
جگر بسوزد و جانم همی رسیده ، به لَب
زِ چهره ماهی که خود ندیده ، به شَب
اگر که رُخ به تمنّای انتظار من نکند
کنم شکایت هجری از آن کشیده ، به رَب
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانو
ممنون و سپاسگزارم از شما که قلم رنجه فرمودید و شعر مرا نقد فرمودید
چقدر زیبا و بجا کلمات را کنار هم گذاشتید و قلم زدید
دانش و هنر نقدتان را تحسین میکنم
امیدوارم که بتوانم روزی به این مرتبه برسم
حتما" از رهنودهای شما و دوستان استقبال میکنم و از بخش مدیریت ویراستاری سایت برای ویرایش شعر استفاده میکنم
سلامت و تندرست باشید. | |
|
درود بر شما بانوی ادیب
سپاس از شما و خواهر گرامیتان
سلامت باشید | |
|
درود بر شما جناب خوشرو
عرض ارادت دارم
محبت دارید
حتما" نکات استاد حسین زاده را مورد توجه قرار خواهم داد
موفق باشید | |
|
درود بر شما جناب سید هادی محمدی
استاد بزرگوار و ادیب گرامی
سپاس از محبت شما
زنده باشید به مهر و دوستی
| |
|
درود و عرض ادب و احترام جناب دکتر
در محضر شما و دوستان عزیز درس پس میدهم
سپاس از لطف و محبت شما بزرگوار
🌹🌷🍂💐🔥💮🍂💐✨💐🔥💮 🌷🍂 | |
|
درود بر شما جناب مهدی پور
سپاسگزارم
زنده باشید به مهر | |
|
درود و عرض ادب استاد عزیز
ممنون از شما
لطفتون زیاد
سلامت باشید | |
|
درود بر شما جناب صدقی
عرض ارادت
تشکر از شما ، زنده باشید
🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬
🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬
🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬
🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬
🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬
🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬
🌹╬♥¸¸.•*´•.🌹.•`*•.¸🌹╬♥╬ | |
|
درود بر شما بزرگوار ادیب
ممنونم، برقرار باشید | |
|
درود بر شما بانو آهنگران
عرض ادب و احترام دارم
لطف دارید به بنده
سلامت باشید | |
|
درود بر شما بانو
سپاسگزارم
| |
|
درود بر شما بانو آهنگران
شما سلامت و تندرست باشید
ممنونم
مانا باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
مصراعِ اولِ شعر ، یعنی مطلعِ شعرتان
فوق العاده زیباست و
در وزن مفاعلن فعلاتن مفاعلن فعلن .
محتوای نیک اندیشی هم دارد .
و پیشرفت قلم تان عالی و ارزشمند است.
ولی در مصراع دوم هجا کم است
و در مصراع سوم برعکس هجا زیاد آورده شده است .
مثلاً :
جگر بسوزد و جانم ، همی رسیده ، به لَب
زِ ( چهره ی تَبِ ) ماهی که خود ندیده به شَب
اگر که رُخ به تمنّایِ ( انتظارَم نیست)
کنم شکایتِ ( هجران کشیده تا دَرِ رَب )
شما بزرگوار و همگان می توانید از وبلاگ های آموزشی سایت و یا مطالعه ی شخصی کتب فنون ادبی و همچنین از بخش مدیریت ویراستاری سایت برای ویرایش آثارتان ، قبل از ارسال به صفحه سایت بهره مند باشید .
سلامت و دلشاد و سرافراز بمانید