يکشنبه ۴ آذر
دراین ساحلِ دریا شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۳:۱۲ شماره ثبت ۱۲۶۷۴۸
بازدید : ۱۱۹ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
دراین ساحلِ دریا
دراین ساحلِ دریا ،
چه خوبه زیرِ چتر و،
پشت میز و،
من و تو، روی دوصندلیِ تاشو
غیراز شنا ، ماسه بازی بد نیست ،
دراین ساحلِ زیبا
بیا پیشِ انتظارم ،
تنبلی نکن ! پاشو !
آخر چقدرعقده ی حقارت ،
پشتِ پنجره ای ثابت ؟
چقدر خوبه سر کشیدن ،
ز پنجره ی بازشو
حتی بد نیست ،
سفرکردن با کشتی
حتی درشغلِ یه جاشو
چقدر آشوب ؟
چقدر استرس و دپرسیِ مذموم ؟
کمی آرامشِ ممدوح
اگر آرامش شود طریقه ی ما ،
بعدش خواهیم دید " چه ها شد "
خودت خواهی یافت راهشو
که دراین راه ،
باید بلعید ایده ها را ،
حتی مثلِ مربا ، قاشق قاشق
ولیکن دست درازی خیلی زشته
هیچ نباید از گلیمش ،
کسی بیشتر دراز کند پاشو
بهمن بیدقی 1402/10/13
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت آقای اکرمی گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای کریمی بزرگوار سپاس شاد باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند گرانقدر بزرگوارید سپاس بیکران از لطف بیکرانتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیباست
موفق باشید