دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر طلا یزدانی( شارن )
آخرین اشعار ناب طلا یزدانی( شارن )
|
🕊
🕊مینویسم
مینویسم از حال اینروزهایمان
از دلتنگی ها،ازدل ودماغی ک نداریم
از بی اهمیتی ها و بی توجه یهایمان نسبت به همدیگر🦋
از رفتارهای پوچ و توخالیمان
از تعهدهایی که دیگر نداریم
از خودمان که درکلمات گمشده ایم و فکرمیکنیم خودمان هستیم🦋
از زبانهای تیز و و آتشین و برندهٔ مان که چه قلبها ک نمیشکنیم وچه جانها که نمیسوزانیم و به آتش نمیکشیم🦋
مینویسم از این همه دروغ و دنیای واهی که برای خودمان و دیگران ساخته ایم و خود را غرق کرده ایم در باتلاقش و بوی گندمان دنیا را برداشته🦋
مینویسم ازمردانگی که دیگر بوی ناب مردانگی نمیدهد
مینویسم از زنانگی که دیگر مایه آرامش نیست
از کودکانی که دیگر کودکی نمیکنن و خیلی بد و زود راه پیدا کرده اندبه بزرگسالی🦋
مینویسم از قفس در اوج رهایی
از این همه تنهایی در اوج این همه شلوغی ها
مینویسم از زشتی هایی که پشت ظاهر و کلام های زیبا پنهان شده اند
مینویسم از این همه درد بی درمان
ک راه و چاره ای دیگر ندارن
مینویسم
مینویسم ازغم،از درد،از تنهایی،و...🦋
#شارن_طلا✍
۱۴۰۱
🦋
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.