يکشنبه ۴ آذر
حالِ زیبا شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۴۵ شماره ثبت ۱۲۶۶۹۷
بازدید : ۷۸ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
حالِ زیبا
یه جانماز، یه مُشت یاسِ معطر
یه سجاد با یه روح ،
به پشتِ درگاهِ خوبت معطل ،
همین حالِ ساده ،
حالِ زیبای منه
یه هنرپیشه ای که مُستند شده ،
حیاتِ خوبش ،
با لباسهای مبدل
یکعالم پرسه زدن ،
روی دنیایی که عمقِ زلزله ،
حتی کوههای غرورش را ،
همه کرده مسطح ،
حالِ زیبای منه
منتظربودن برای یک حیاتی مجدد
درکنار بارگاهی بس مجلل ،
حالِ زیبای منه
سرنوشتی بس مقدر
ز سوی یارِخوبی بس مؤدب
مرتبط با حالِ زیبای منه
وضعی کاملاً مرتب
پُراز ایمانی که نیست اصلاً مردد
حالِ زیبای منه
یه رفتن ، بازنگشتن
یه مرگ خوب وعالی
که سکانسی را ، میکند مقطع
تا سکانس دیگری باز دوباره شکل گیرد ،
با همان شفافیِ روح
که ز تو نمیشود هیچگاه مکدر،
حالِ زیبای منه
بهمن بیدقی 1402/10/4
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطفتون سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای اکرمی بزرگوار سپاسگزارم مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای مهدی پور بزرگوار سپاسگزارم از لطفتون سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطفتون سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان و سپاس از بداهه ی زیبایتان سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطفتون سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
مناجاتی خلوص پرور و زیباست.