جمعه ۲ آذر
مادر شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۳۹ شماره ثبت ۱۲۶۶۲۷
بازدید : ۲۱۶ | نظرات : ۴۳
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
شیر با مهر در آمیخته شد در بدنم
و سبب شد همه سلول به سلول تنم
سرزمین تو همانجاست که زادند تو را
من که آغوش پر از مهر تو مادر ، وطنم
ارمغان من از اول که به جز درد نبود
در عوض شیره ی جان ریخته شد در دهنم
گر چه فردوس به زیر قدمت جای گرفت
تو که هستی ز وفا باغ بهشت و چمنم
خاک ناچیزم و من ریگ بیابان بی تو
با تو عالی درجاتم چو عقیق یمنم
بوسه از روی تمنا بزنم پای تو را
هر چه گویی ز خجالت ، به خدا دم نزنم
مریم رحمتی پویا "تمنا"
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود