جمعه ۲ آذر
ماترک شعری از داریوش خطیر
از دفتر آویشن نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۵۰ شماره ثبت ۱۲۶۵۱
بازدید : ۷۱۸ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
سهم من از رازهای تو
شعرهایی است پراز
رویا
خیال
رنگین کمان
و دست هایی
پراز هراس
تردید
لرزش
سهم تو از رازهای من
نگاه هایی عقیم
بر بستر روزهای مکرر
و چشم هایی میان مه
جاده ها یی که پیچ را تمام می کنند
میان شعرها ماوا می کنم
در شیب تا نشیب گیسوانت
مگر رازهایمان موازی شوند
و دست هایمان حلقه
سهم من از بهار
خستگی نگاهت
و تردیدهای همیشگی دست هایت است
تا ابد از دست هایت می نویسم
و روسری هایت
به موسم باران
و تولد رنگین کمان
آن قدر می نویسم
آن قدر برایت می خوانم
آن قدر خوابت را می بینم
تا رازهایم را بدانی
راز بیدارشدنم
میان جاده های ارغوانی
و پیچ های ناتمام
و خیال های غرق شک
می خواهم میان رازهایت دفن شوم
و بوی زلفت
و نی نی نگاه های منتظر فردا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.