يکشنبه ۴ آذر
بیشه شعری از علی پورزارع هیچ
از دفتر دل نامه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۳۲ شماره ثبت ۱۲۶۴۹۳
بازدید : ۱۷۲ | نظرات : ۱۵
|
دفاتر شعر علی پورزارع هیچ
آخرین اشعار ناب علی پورزارع هیچ
|
کجاست آن سمت بیشه؟
من از کدامین راه می رسم به نارون؟
زیبا شبنم صبحگاهی،
نشسته بر گلبرگ لادن،
همسایه شبدر.
گوش کن،
صدای هما می آید به گوش.
کجاست آن چمنزار سرسبز زیر سایه
برای پهن کردن گلیم
و بیخیال نشستن و شنیدن صدای سروش
نرگس ها جوانه زدهاند،
تلکا رسیده،
بویت در هوا پیچیده،
قلبم آرمیده.
«هیچ»
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس گزارم از حسن توجه و دقت شما مهرتان را سپاس بیکران مانا باشید | |
|
درود بر شما سپاس از مهرتان گرانمهر مانا باشید بزرگوار 🌹🙏🏻🙌🏻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جسارتا آهنگ نیمایی ندارد