مرد جبهه مردجنگ ،،مرد ایثار و گذشت
مرد اخلاص و شرف ،،مرد اقدام نه حرف
مرد ایمان وعمل،،مرد حیدر گونه در جنگ جمل
مرد و یار رهبری،،یاوریش چون حیدری
مرد هشت سال دفاع ،،مرد شیر بیشهها
مرد خلوت با خدا ،،عاشق بی ادعا
همچو کوه بود استوار،،تک سواری شهسوار
تا که بر داعش بساخت،،کار آنها را به یکباره بساخت
با دلی آکنده از یاد خدا،،بود عشق او یا علی یا فاطمه موسی الرضا(ع)
شوق و لبخندی فقط بود در کنار کودکان بی پدر
عاقبت همچون اربابش حسین بن علی (ع) شد بی سر
با دلی آکنده از عشق علی یا فاطمه (س)
در دلش یاد خدا بود ،عازمه
کرب بلا بود و خادمه صحن و سرای بارگاه موسی الرضا ع)
کنونم حاضره در غزه و الخلیل و قدس هم ناظره
آنچه گفتم تا کنون بود وصف او
انکه ذکرش با رکوع
او که نامش قاسم است
نام او لرزه بر اندام هر غاصب است
او که آرزویش از درگاه خدا
با شهادت داد اجرش را ندا
او که سردار و یل بوده و هست
نام قاسم تا ابد در قلبها جاوید گشت
یاد او در قلب ها حک شده
چشمها با خاطراتش تر شده
فرمانده مردم داری بودند .
سروده خوبی بود
موفق باشید .