دوشنبه ۲۸ آبان
نام دیگر تو شعری از سید امجد موسوی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۳۱ شماره ثبت ۱۲۶۳۹۹
بازدید : ۲۳۳ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سید امجد موسوی
|
تو برای شعر به دنیا آمده ایی
و شعر برای تو ..
تو برای شستن اندوه و حسرت مردمان شهر
برای غربت کوچه های سرد ونمور شهر
به دنیا آمده ایی ..
تو برای تولد صبح
برای دستگیری خورشید در روزهای ابری وبارانی
برای التیام زخمهای کوه وقتی که هیچگاه دستش به دشت نمی رسد به دنیا آمده ایی
باران
تنهاترین واژه برای نامیدن توست
شبیه ترین آن برای برق چشمهای تو
نزدیکترین واژه برای رد دستهای تو
باران نام دیگر توست
نه فقط در شعر
نه فقط در حرف
تا آخرین شکوفه گیلاس باران نام دیگر توست
تا آخرین بذر برنج
تا آخرین خوشه گندم
تا هر آنجایی که آهوان دشت خیال می کنند باران نام دیگر توست ..
سید امجد موسوی
رشت - آذر 402
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
با ویرایش سپید زیبایی میشود