جمعه ۲ آذر
نگاهت شعری از نفیسه کلهری نفس
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۵۵ شماره ثبت ۱۲۶۳۸۹
بازدید : ۱۸۳ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر نفیسه کلهری نفس
آخرین اشعار ناب نفیسه کلهری نفس
|
دعا نمیخواهد
نیم نگاهت کافیست......
#نفیسه_کلهری
|
نقدها و نظرات
|
درودهادمهربانوجان سپاس از لطفتان 🙏🌱💚 | |
|
دیرینیان رسم داشتند برای مواردی دعا بگیرند
گاهی برای افتادن مهرشان در دل کسی
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.